منو دسترسی
حریم خصوصی

حریم خصوصی

 

جینوتویز با احترام فراوان به حریم شخصی کاربران، برای خرید و یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت های جینوتویز قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می گیرد، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی لازم است. یادآوری می شود آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های جینوتویز از طریق آنها صورت میگیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جینوتویز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و جینوتویز تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین جینوتویز ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها و پیامکها نداشته باشند، می توانند در پاسخ به پیامک یا ایمیل هایی که برای آنها ارسال شده، جمله (درخواست لغو عضویت) را ارسال نمایند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل ها و پیام ها و سلب حق اعتراض می باشد.

توجه داشته باشید که 10003039 و 100054994 شماره هایی است که جینوتویز از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه جینوتویز را به اطلاع کاربران می رساند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان جینوتویز، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام جینوتویز است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به JinoToys@gmail.com اطلاع دهید.

 

 

افزودن ماژول جدید
0%